Unikalne i sprawdzone teksty

Moje wakacje - wypracowanie (po wakacjach)

Moje wakacje były naprawdę wspaniałe. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję. Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy. Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem. Wzbiliśmy się w powietrze i mogliśmy oglądać coraz mniejszą ziemię. Było to dla mnie naprawdę niecodzienne przeżycie. Nie była to jednak jedyna z atrakcji. Byliśmy razem na wycieczce w miejscu, w którym można było pływać razem ze zwierzętami morskimi. Baseny udekorowane były jak zatopione miasto, a w ruinach pływały różne rybki oraz płaszczki. Okazało się, że te niezwykłe zwierzęta są bardzo zabawne. Pływałem razem z nimi i mogłem je podziwiać.
Pozostałe dni naszego wyjazdu spędziliśmy równie wspaniale. Odwiedzaliśmy pobliską plażę, spacerowaliśmy po miasteczku, a także korzystaliśmy z basenów. Po kilku dniach zauważyłem, że coraz lepiej pływam. Rodzice byli ze mnie bardzo dumni.
Resztę wakacji spędziłem z kuzynostwem na wsi. Razem chodziliśmy na spacery i okrywaliśmy nieznane nam tereny. Pomagaliśmy też babci w gospodarstwie. Była to dla nas prawdziwa frajda! Nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji robić tego typu rzeczy.
Mam nadzieję, że przyszłe wakacje będą równie udane. Te były jednymi z najlepszych, jakie miałem okazję przeżyć.

Rozwiń więcej

Losowe tematy

Dlaczego od wieków ludzie się...

W dzisiejszych czasach wszyscy gdzieś pędzą. Ulice miast wypełnione są ludźmi którzy aż tracą oddech od swoich szybkich kroków. Uczniowie gonią do szkoły...

Pablo Picasso Martwa natura z kotem...

Obraz Pablo Picassa „Martwa natura z kotem” (określany też niekiedy jako „Martwa natura z kotem i rakiem”) pochodzi z 1962 roku. Martwa natura była...

Kobiety w literaturze i sztuce Młodej...

Kobiety fascynowały artystów wszystkich epok. Jednak niektóre okresy w dziejach sztuki wydają się przywiązywać szczególną wagę do motywu kobiecości...

Charakterystyka Karusi

Karusia jest główną bohaterka ballady Adama Mickiewicza pod tytułem: „Romantyczność”. Historia dziewczyny jest opowieścią tragiczną. Bohaterka niezwykle...

Porównaj artykuł Aleksandra Świetochowskiego...

Porównanie manifestu napisanego przez Aleksandra Świętochowskiego z wierszem napisanym przez Adama Asnyka pokazuje podejście przedstawicieli dwóch pokoleń do...

Kazania ojca Paneloux – interpretacja...

Ojciec Paneloux to jedna z najciekawszych postaci „Dżumy” Alberta Camusa. Reprezentuje on religijny sposób interpretacji świata a właściwie dwa różne...

Dżuma – znaczenie tytułu

„Dżuma” jest powieścią Alberta Camusa jednym z najważniejszych dzieł francuskiego noblisty. Opublikowana została po raz pierwszy w 1947 roku tuż po II wojnie...

Miłość w „Lalce” – różne...

Ogrom świata przedstawionego w „Lalce” Bolesława Prusa wypełnieją najróżniejsze uczucia. Nie brakuje tu zazdrości kierowanej pod adresem tych którym...

Czym jest dom dla bohaterów „Ludzi...

Dom to jedno z najważniejszych miejsc w naszej kulturze. By uświadomić sobie ten fakt trzeba przypomnieć sobie jaką grozą napawa nas samo pojęcie bezdomności. Wiąże...