Unikalne i sprawdzone teksty

Opis (mojej) wakacyjnej przygody

Tegoroczne wakacje będą dla mnie niezapomniane. To podczas nich miałem okazję przeżyć naprawdę ciekawą przygodę. Wybrałem się razem z rodzicami nad morze. Tam spędzaliśmy całe dnie na plaży, na której po kilku dniach spotkałem Maćka. Szybko przypadliśmy sobie do gustu. Okazał się być świetnym przyjacielem. To właśnie z nim pewnego dnia wybrałem się na spacer do pobliskiego lasu.
Spacerowaliśmy w pobliżu głównej ścieżki, która prowadziła na plażę. Wydawało mi się, że wiem gdzie jestem, a Maciek także był pewny obranego kierunku. Postanowiliśmy wejść głębiej w las. Mieliśmy nadzieje na zrobienie zdjęć rzadkim roślinom czy ptakom mieszkającym w pobliżu. Zaczęło się ściemniać. Słyszeliśmy także grzmoty. Postanowiliśmy szybko wrócić do domu. Gdy jednak zaczęliśmy szukać ścieżki, zrozumieliśmy, że zagubiliśmy się w lesie.
Byliśmy przerażeni. Nasze komórki straciły zasięg, a burza zdawała się być coraz bliżej. Zaczęliśmy krzyczeć ze strachu. Wtem w oddali zobaczyliśmy mężczyznę. Szybko podbiegliśmy do niego. Okazało się, że był on leśniczym opiekującym się lasem. Zaproponował, że odwiezie nas aż pod sam hotel. Podczas podróży opowiedział nam wiele ciekawych rzeczy o okolicznych lasach.
W hotelu czekali nasi rodzice, którzy byli bardzo zmartwieni. Obmyślali plan poszukiwań i już mieli zgłosić sprawę na policję. Zastanawiali się nad karą, gdy pan leśniczy zaproponował rozwiązanie – przez następny tydzień wakacji pomagaliśmy mu w różnych obowiązkach.
Moja przygoda wiele mnie nauczyła. Jestem rozsądniejszy i bardziej uważny. Przy okazji miałem też możliwość poznania lokalnej przyrody. Choć w pewnym momencie było strasznie, nie żałuje mojej przygody.

Rozwiń więcej

Losowe tematy

Barok jako epoka konceptualnego...

Gdy przyjrzymy się dziejom sztuki wyróżnić możemy dwie postawy artystów i odbiorców wobec twórczości. Oczywiście jest to pewne uproszenie ale...

Losy Juranda ze Spychowa

Imię Juranda ze Spychowa budziło wśród Krzyżaków lęk. Nazywali go oni diabłem a de Fourcy na słowa o pojedynku z Polakiem odrzekł: Raz go widziałem ......

Świat bez książki – świat...

Literatura odegrała olbrzymią rolę w kształtowaniu obrazu świata jaki dzisiaj znamy. Najważniejsze dzieła poszczególnych epok nie tylko wpłynęły na filozofię...

Nowa Fala – geneza założenia...

Terminem „nowa fala” określa się wiele wydarzeń ze świata światowej kultury jakie miały miejsce w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku....

Żydzi w „Lalce” – opracowanie...

Głównym miejscem akcji „Lalki” jest Warszawa. Prus ukazał dzisiejszą stolicę Polski w taki sposób by stanowiła ona miniaturę kraju a zamieszkujące...

Motyw winy i kary w literaturze...

Kwestia sprawiedliwości należy do najważniejszych problemów ludzkości. Od stuleci mędrcy prawodawcy i artyści rozważają związki między winą i karą. Czy każda...

Czy rodzice powinni kontrolować...

Bycie gimnazjalistą nie jest łatwą sprawą – to zgody głos zarówno samych uczniów jak i rodziców oraz nauczycieli. Nowa szkoła wiążę się z...

Katastrofizm w literaturze Młodej...

Młoda Polska to epoka literacka która cechowała się wieloma ciekawymi tendencjami. Jedną z nich było pojawienie się katastrofizmu jako elementu literatury tamtej...

Scharakteryzuj Prometeusza jako...

Prometeusz to tytan który w mitologii jest przedstawiony przede wszystkim jako stwórca człowieka. Z gliny i łez ulepił ludzkie ciało a wykradziony ogień niebieski...