Unikalne i sprawdzone teksty

Opis (mojej) wakacyjnej przygody

Tegoroczne wakacje będą dla mnie niezapomniane. To podczas nich miałem okazję przeżyć naprawdę ciekawą przygodę. Wybrałem się razem z rodzicami nad morze. Tam spędzaliśmy całe dnie na plaży, na której po kilku dniach spotkałem Maćka. Szybko przypadliśmy sobie do gustu. Okazał się być świetnym przyjacielem. To właśnie z nim pewnego dnia wybrałem się na spacer do pobliskiego lasu.
Spacerowaliśmy w pobliżu głównej ścieżki, która prowadziła na plażę. Wydawało mi się, że wiem gdzie jestem, a Maciek także był pewny obranego kierunku. Postanowiliśmy wejść głębiej w las. Mieliśmy nadzieje na zrobienie zdjęć rzadkim roślinom czy ptakom mieszkającym w pobliżu. Zaczęło się ściemniać. Słyszeliśmy także grzmoty. Postanowiliśmy szybko wrócić do domu. Gdy jednak zaczęliśmy szukać ścieżki, zrozumieliśmy, że zagubiliśmy się w lesie.
Byliśmy przerażeni. Nasze komórki straciły zasięg, a burza zdawała się być coraz bliżej. Zaczęliśmy krzyczeć ze strachu. Wtem w oddali zobaczyliśmy mężczyznę. Szybko podbiegliśmy do niego. Okazało się, że był on leśniczym opiekującym się lasem. Zaproponował, że odwiezie nas aż pod sam hotel. Podczas podróży opowiedział nam wiele ciekawych rzeczy o okolicznych lasach.
W hotelu czekali nasi rodzice, którzy byli bardzo zmartwieni. Obmyślali plan poszukiwań i już mieli zgłosić sprawę na policję. Zastanawiali się nad karą, gdy pan leśniczy zaproponował rozwiązanie – przez następny tydzień wakacji pomagaliśmy mu w różnych obowiązkach.
Moja przygoda wiele mnie nauczyła. Jestem rozsądniejszy i bardziej uważny. Przy okazji miałem też możliwość poznania lokalnej przyrody. Choć w pewnym momencie było strasznie, nie żałuje mojej przygody.

Rozwiń więcej

Losowe tematy

Szydercy prześmiewcy parodyści...

Błazen był od wieków figurą niezwykle istotną w kulturze. Podkreślał on chwiejność umowność hierarchii społecznych zmuszając możnych tego świata do pokory....

Najszczęśliwszy dzień mojego...

Stałam na przystanku tramwajowym cała mokra od deszczu i choć był dopiero ranek już wiedziałam że to będzie najgorszy dzień w moim życiu. Za chwilę miała się zacząć...

Groteska w „Mistrzu i Małgorzacie”...

Michaił Bułhakow posłużył się w „Mistrzu i Małgorzacie” estetyką groteskową którą widać w budowie czasoprzestrzeni powieści oraz w konstrukcji...

Napisz apel do Polaków przebywających...

Szanowni Emigranci! zwracam się do was z bardzo ważną sprawą! Chciałem mianowicie ze wszystkich sił prosić was byście wrócili do Polski! Kraj was potrzebuje my...

Pięknie żyć i pięknie umierać...

Aleksander Kamiński w książce „Kamienie na szaniec” przedstawia historię trzech harcerzy: Alka Zośki i Rudego którzy w trudnych czasach niemieckiej okupacji...

Poemat – definicja i wyznaczniki...

Definicja i wyznaczniki gatunku Poemat to jeden z gatunków który charakteryzuje się szeregiem odmian nadających indywidualny rys utworom tworzonym w wybranej...

Porównaj artykuł Aleksandra Świetochowskiego...

Porównanie manifestu napisanego przez Aleksandra Świętochowskiego z wierszem napisanym przez Adama Asnyka pokazuje podejście przedstawicieli dwóch pokoleń do...

Charakterystyka mojego przyjaciela...

Mój przyjaciel to niezwykła osoba. Ma na imię Mateusz i ma czternaście lat. Jesteśmy przyjaciółmi od przedszkola. Już wtedy bawiliśmy się razem samochodzikami...

Monolog Kordiana na szczycie Mont...

Zdobycie szczytu najwyższej góry Europy czyli masywu Mont Blanc stanowi swoiste zwieńczenie wędrówki jaką odbył Kordian po opuszczeniu ojczyzny. Równocześnie...